så onödigt

Allt som hänt. Det är en jävla skitsak egentligen... så himla onödigt. Jag tänker inte krypa tillbaka... Jag trodde bara du var min vän.
Skit samma. Mitt liv är ju så jälva tråkigt så du ska verkligen inte behöva delta i det.

Jag orkar inte.

______

Elva-timmarspass idag
Samma sak imorn. Sjukt trött är jag när jag kommer hem! Imorn ska jag dessutom försöka hinna tvätta när jag kommer hem! Och sortera tvätten innan jobbet... Nu blir det för sent.. eller om jag ska ta och göra det kanske... får se.
Är inte ett dugg trött bara.. eller, jag är egentligen skittrött.. går på överskottsenergi tror jag.

Mhm, såg Titanic nyss... blir alltid gråtfärdig när jag ser den. Alltid när jag i slutet ser den där mamman ligga i vattnet med sitt spädbarn. Då tjuter jag alltid.
Och när hon ligger och sjunger samma sång som Jack sjöng i hennes öra när de stod i fören. Försöker hitta på youtube men hittar inte... vet inte vad den låten heter men hittar den gärna! Någon som vet vilken jag menar?

Nä, ska faktiskt ta och knyta mig nu. Kanske slänga in alla kläder till hallen..
Puss och kram!

ps: Senare idag blir bloggen lösenordsskyddad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0