12 januari.

Idag fyller Sofia år. Grattis till henne!

Försöker vara glad men det går inte så bra.. Tänker på lilla gubben. Jag hör hans ljud i huvet, det som han brukade göra hela tiden. När han lät som en fågel. Kurr. Hör det ljudet och det känns som att han ska komma gående runt hörnet vilken sekund som helst. Som att han bara gömt sig i min garderob igen. Men det är inte så. Baileys kommer inte tillbaka, hur mycket jag än vill det. :(

Försöker tänka på annat.
Just nu håller vi på och tvättar. Snart måste vi gå ner och hänga upp maskinerna och slänga i två nya. Hm..

Imorn får vi besök av Oscars mamma och hennes sambo. De ska hjälpa oss med en lampa som är lite krånglig att sätta upp Kanske två lampor till. Och sen hjälpa till att laga lysknappen i vardagsrummet. Det är en sån automatisk.. jag fattar inte alls hur man ska kunna laga den.

Figaro undrar nog vart Baileys är. Han går runt hela tiden som att han letar efter honom. Och han är jättekelig. Och är i samma rum som oss hela tiden, följer efter oss. Leker ensam.

Nej, tvättstugan väntar. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0