Allt med jobb.

Min och Michelles låt. Minns hela tiden. :)



Låten ovan får absolut inte förknippas med texten nedan......

Mhm, annars händer inte så mycket. Jobbar, sover, jobbar, sover... inte så komplicerat. Önskar jag hade ork att hitta på nåt efter jobbet men när jag kommer hem så är jag så fruktansvärt trött och har så fruktansvärt ont i fötterna och knäskålarna. Det gör ont när  jag ligger, sitter, står och går. Är så himla trött eftersom jag fortfarande inte kan sova på nätterna. Det är nåt i mig som gör att jag får panik när jag vet att det bara är te.x. tre timmar kvar tills jag ska upp till jobbet.
Denna vecka börjar jag tidigt - går upp 04.00.
Nästa vecka börjar jag sent - går upp 04.45.
Jag är iaf ledig i helgen, så skönt!!

Tydligen så måste jag lugna ner mig lite på jobbet. Alltså, en tjej fick sluta för hon inte kom till jobbet och ringde inte. Alltihopa var egentligen ett misstag. Hon trodde inte att hon skulle jobba. Iaf, så de låter folk gå rätt lätt just nu.. eller nåt sånt.. Iaf, jag ska inte säga emot han, utan låta han hållas. Och sen, sen, när och om jag får fast anställning, då jävlar. Då ska jag säga varenda sak som han gör fel, precis som han gör mot mig nu. För då kan han inte ge mig sparken, iaf inte så länge jag sköter mitt jobb. Haha :D På måndag kommer han förrsten tillbaka från semestern och tar tillbaka sitt gamla jobb över oss i servisen på frukosten och lunchen. Jag ser inte fram emot det på något sätt. Hoppas han inte får vara kvar och att hans chef snart inser att han är elak mot alla, inklusive gästerna.

Jag måste klippa mig. Vart ska man klippa sig? Hur ska man klippa sig?

Imorn är det bara en dag kvar tills det är fredag!!!!!!!!!!!!

Inser att jag inte har nåt vettigt att skriva så.. so long! Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag minns också..:)
Kom upp till mig nästa helg!!

2008-01-09 @ 21:07:45
Postat av: Sandra

Michelle. Jag jobbar nästa helg... :( Jobbar varannan helg..

2008-01-09 @ 21:58:45
Postat av: Michelle

Dåligt..:/
kanske kan sikta på första helgen i februari..:D
Min ide faktiskt.. ;)

2008-01-10 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0