Dagen efter lön.

Härligt, igår fick jag lön. :D Fick iofs inte så mkt eftersom jag varit sjukskriven nästan hela förra månaden.. Men men..image69

Idag ska jag och Oscar på bio, hoppas jag. Och så hoppas jag att vi kan gå och äta på någon restaurang också. En riktig restaurang som inte serverar hamburgare och heter McDonalds eller Burger King. Hoppas verkligen. Vill bara hitta på nåt spec, vill bara känna mig lite speciell, liksom som att Oscar anstränger sig lite. Så att han inte tar mig för givet. Ja, ni förstår säkert vad jag menar. :)
Får se vad det blir, eller, om det blir nåt.

Just nu håller vi på och tvättar. Det blev bara fyra maskiner, så det är snart klart. :) Skönt!

(skrivet igår 26 januari)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0