På bussen.

Idag har jag jobbat som vanligt. :P Jag åkte hem från jobbet och bara njöt av känslan av att få gå hem och vara lite glad över att vara ledig imorn. Iaf, kom hem och la mig i soffan. Då märker jag att jag fått med mig nycklarna till kassalådan hem. :/ Inte bra, inte bra. Så det blev att åka in till stan igen och gå till jobbet och lämna dom. Lagom kul.
På bussen hem satt jag och spela tetris som vanligt. :) Jag måste slå mitt rekord på 11 timmar och 51 minuter. Det tar sin lilla tid. När jag sitter där på bussen så tar jag mig en titt runt i bussen. Det är nästan fullt. Plötsligt slår det mig att det nästan bara sitter tjejer på bussen (!). Vad gör alla killar? Åker alla killar bil till jobbet? Okej då.. det var två killar på bussen. Men då var en av dom shauffören... Jag blev lite paff faktiskt. Och sen när vi närmade oss hem så stannade bussen och hämtade upp tre personer till. Stackars människor säger jag bara.. vad har hänt med deras liv? De luktade trettionio kilo alkohol alla tre.

Nu är jag iaf hemma. Oscar ska laga mat idag sa jag åt honom. :D Men han har ju varit ledig idag.. så det tycker jag allt att han kan göra. :D Undrar vad det blir för nåt.. jag önskade lasagne.. men han sa att det var lite för avancerat för hans skills.. haha. Det blir kanske pytt-i-panna eller nåt..
Snart åker han på träning.
Och snart är det unga mödrar på tv. :D Jag ska se!!

Idag på jobbet var det förresten väääldigt lugnt. Vi hade bara ca 100 frukost och 70 lunch. Skönt att slippa stressa faktiskt. I helgen när jag jobbade så fick jag vara i room service fast jag egentligen inte skulle vara där. Och där inne var det fruktansvärt. Ensam också.
Jag blev så arg när jag kom till jobbet! Först på morgonen när jag vaknade så kände jag bara att jag inte orkar. Det var bara en enda sak ögasom gjorde att jag orkade dra mig upp ur sängen och åka till jobbet och det var tanken på att jag skulle slippa R/S (room service) för en gångs skull. Men sen när jag kommer dit så har jävulen flyttat på mig. När han kom till jobbet senare så frågade jag honom varför han flyttat på mig. Jag sa att vi har ju ett schema, så varför inte följa det? Då sa han exakt så här till mig: "Ja, men jag vill hellre ha E där ute med mig. Jag vill ha honom där ute så han kan gå till pulpeten. Ta det inte personligt!" Jag tog lagom illa upp! Och vadå inte personligt? Han gör allt för att slippa jobba med mig!
Grejjen nu är att min anställning gått ut. Jag har jobbat heltid - visstid. Och det är djävulen som får avgöra om jag får stanna. Jävla fan! Allt annat är bra.. Det är bara pga honom som saker är skit. Och vi kommer inte så bra överens.. han är så elak och då blir jag kanske lite spydig tillbaka. Fast jag försöker hålla det inom mig. Försöker hålla mig så jag kanske får stanna kvar och få fast anställning. Och då, om jag får det, då jävlar, då får jag säga precis vad jag känner för då kan han inte göra mig nåt!
Usch, det är så fel!

Nu är jag hungrig så nu ska jag tvinga min sambo att laga lite mat. ;P
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0