Äntligen fredag!

Det känns rätt skönt tycker jag faktiskt. Fredag är aldrig fel. Tänka sig att denna vecka ändå gått väldigt bra. Jag har varit pigg varenda morgon.. eller ja, så pigg man kan vara när man väcks av en vväckarklocka.. ni förstår. I måndags sov jag nog för hela veckan då jag somnade direkt när jag kom hem.. typ vid 17 - 17.30 och sov fram tills klockan ringde på morgonen.

Ja. Idag har jag varit på jobbet som vanligt. Slutade en stund tidigare och åkte in till stan för jag hade bokat klipp- och färgtid. Hårfrisörskan blev lite förskräckt när hon såg mitt hår och mumlade lite om att man inte ska färga håret själv.. :P Nej, jag vet. Jag frågade i alla fall henne vad hon tyckte kunde göras och hon tyckte precis som jag. Ljusare & kortare. Så nu tror jag man kan kalla mig blond igen. Mot allas åsikt, nästan. (Utom min och mammas ungefär)

Jag är nöjd än så länge. :)
Kanske kommer det ett kort senare. Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0