Dagen har gått fort!!

Herregud, vad hände med förmiddagen? Haha.. Jag hade ställt klockan på 9.30 idag men vaknade tidigare pga värme! Jävlar vad det är varmt i lägenheten! Ursäkta svordomen.. :P Men det är faktiskt himla varmt här inne... bra att det är varmt ute men inne kan det väl vara lite svalare, eller? 28,5°C i köket.

Jag har i alla fall tvättat sex maskiner tvätt nu på förmiddagen. Så nu har vi rena kläder... och sängkläder, igen. Dom tvättade jag i förra veckan, men blev tvungen att tvätta dom igen nu eftersom någon av våra kissemissar bakat en tårta mitt i sängen. Där fick jag för att jag gjorde rent i deras lådor... jag var uppenbarligen inte tillräckligt snabb att hälla tillbaka ny sand i lådan. Hm.. :P

Sen verkar det som att det blir IKEA imorn istället.. då åker vi direkt efter att O slutat jobba.. hoppas han kanske får sluta lite tidigare.

Vi ska kolla efter:

○   Fläkt till sovrummet
○   Hängare, kanske.
○   tv-bord
○   byrå eller annat till sängen..
○   en till dvd-hylla, kanske.
○   balkongmöbler
○   ramar
○   och annat smått och gott.. :) Älskar IKEA!!! :D

Tror kanske inte att vi kommer köpa allt.. haha.. men vi ska ändå kolla lite.. kanske köpa en eller två saker..
Kanske hinner vi med en sväng till el-giganten också för att köpa den kyl/frys vi har bestämt oss för.. Fast då får vi ringa hans bror så får han komma med och köra det i sin bil.

Nä, nu ropar O att jag ska vara lite social.. haha, han muttrar nåt om att bloggen är det viktigaste i mitt liv. Och det är ju väldigt sant.. haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0