Det är synd om mig, i alla fall lite...

Tror jag måste börja använda astmamedicinen lite mer kontinuerligt hädanefter. Drar djupa suckar hela tiden, andas tungt.. försöker få fram en jäsp men den vill inte fram. Kan inte heller andas genom näsan för den är helt täppt. Är dessutom tjock i halsen och pratar som om jag vore från Danmark (tänk gröt). Och (!) som om inte det vore nog så har jag någon slags allergi eller nåt som kliar i halsen och gommen på mig. Trots att jag tagit allergimedicin!

Vad jag vill få fram med detta? Jo, det är synd om mig. Håll med mig! Haha, jag tycker i alla fall synd om mig själv.. ;P

Men, jag ska försöka tänka att det finns dom som har det värre.. och det är ju faktiskt sant.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Du är inte ensam om att vara tät i näsan och att det kliar i halsen... SOMMARENS FEL! LÄNGE LEVE VINTER! :P

2008-07-02 @ 18:59:45
Postat av: Sandra

Fredric: Haha, du är galen. lände leve sommaren!! men inte allergi!! haha

2008-07-02 @ 20:53:22
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Michelle

Din ligger kvar..:P Haha..

Men fick göra en lite förnyning..:)

Tyckte du om den?

2008-07-02 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0