Onsdag.

Har inte denna vecka gått fort? Onsdagen har redan passerat och det är bara torsdag och fredag kvar tills man är ledig.

Idag har det inte hänt mycket alls kan jag meddela. Jag gick upp när klockan ringde men så händer samma sak som i förra veckan. Jag blir svimfärdig och får lägga mig ner igen.. så var min morgon. Jag ringde in mig sjuk till jobbet för jag kunde knappt stå upp. Jag gick och la mig efter det och sov tills klockan var ett!! Resten av dagen har jag spenderat genom att städa lite och tvätta ett  par gardiner. Så kul har min dag varit. Tror jag kan jobba imorn. Har druckit mycket vatten idag så det borde gå bra imorn.

Nu sitter jag och äter lite jordnötter. Såna goda som man själv plockar ur skalet. :)

Men nu ska jag kila in till duschen och tvätta mig. :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0