På stan.

:D Idag är det såååå varmt! Jag har varit inne i stan en stund efter jobbet och kollade lite. Mycket folk var det och väldigt varmt. Jag hade ju såklart inte alls rätt sorts kläder på mig.. mörka tighta jeans, linne och en vit cardigan. Vek upp jeansen och stod ut så gott det gick. Härligt med värme.. men inte kul när man har för varma kläder.
Jag var inne och hämtade biobiljetter.. O bokade två biljetter igår till nya Batmanfilmen och då var man tvungen att hämta dom redan idag. Fast den inte är förens på lördag. Lite dumt tycker jag.
Hehe, vi kollar väldigt mycket på bio tycker jag. jordgubbarSå mycket som jag och O kollar på bio har jag aldrig kollat. Inte ens sammanlagt med alla gånger tror jag. Men mig gör det inget. Bio är mysigt. Sen får vi se vad jag tycker om filmen.
Nu ska jag och O äta jordgubbar. :) Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0