Skakis/bakis

Ja, det blev ju utgång igår i alla fall. Jag som bestämt mig redan på jobbet att jag och O för en gångs skull skulle stanna hemma och ha en kväll utan vänner. Men så ringde O mig på väg hem från jobbet och sa att hans kompis fyllde år och att vi var bjudna dit. Så då sa jag okej ändå.

Så vi var först hemma hos Sebbe och sen gick vi allihopa till 'Balett' och där var Jolle som fyllde år och massa annat folk...
Sen drog några av oss till O'learys men där var det inget folk så då gick vi till Combi.. har aldrig varit där förut och tror inte jag självmant kommer gå dit mer heller. Haha.. jag tror medelåldern där inne var ca 17. Nä, vi gick till Krogen men O och Johan hade inte med sig leg, så de kom inte in där. Johan gick hem tror jag och O lyckades till slut komma in ändå. Så där satt vi en stund... men det blev tråkigt efter en stund så då gick vi tillbaka till O'learys. Det hade kommit lite mer folk dit nu, som tur var. Jag hann lagom köpa en dyr drink när O kom på att han druckit för mycket och behövde åka hem. Så så slutade våran kväll. Hur var eran fredagkväll? :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter som en härlig fredagskväll..:P

rolig? jag? icke..:P

Kram på dig!

2008-07-13 @ 01:01:09
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0