Välkommen till världen Adam!

Igår morse, den 14 juli blev O farbror igen. :) Då föddes lilla Adam. Om jag inte minns fel så var han 53 cm lång och vägde 4230 gram. Och fort hade det gått.. tror det var så att de hade skrivit in sig 06.05 och sen 06.10 var han ute. (kan ha fel, men tror det var så)

Redan idag fick hon åka hem och då fick vi komma förbi en stund och kolla in underverket. Och så söt han var! Fick hålla i honom en stund och han var så nöjd så.  Låg där och tuttade för sig själv. När jag fick honom så gjode dom nåt ljud, typ "ooooooh.." och sen sa dom: "Oscar, nu är det kört." Och vad dom menade med det kan jag ju bara spekulera i.. :P

Och så tillade dom också att jag och O får producera tjejerna, eftersom de andra bara får killar. :P Jaja, hur som helst.. Trevligt var det att se den lilla.. :)

Körsbär

Vi fick plocka så mkt körsbär vi ville hemma hos A, J, T & A. :) Mumma vad gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0