Jag vill, jag vill, jag vill...!!

Aaaahhh... jag vill till Globen den 17 eller 18 september!!!

coldplayJag satt för ett tag sen och skrev ett inlägg om att om Coldplay någongång kommer till Sverige så ska jag åka och kolla på dom. Och nu kommer dom!! Fan vad jag vill dit. Det fanns inte många biljetter kvar såg jag.. så kanske ska ta och boka? Mmmmhmmmm... Jag får väl dra med mig O.. eller om Millan ville med? :) Jag har faktiskt aldrig varit på en konsert så någonsin.. alltså.. Typ, Kenneth & the knutters räknas inte.. Pappa som drog med mig på dom... haha. Och Hultsfred räknas inte heller.. för då var det inte något band jag direkt ville se.. Ni förstår nog vad jag menar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0