Mutter.

Bobby & ByronI morse reste jag hem till Mutter. Alltså till mamma. :) Resan gick bra faktiskt.. hann med alla bussar och Figaro var lugn hela vägen förutom att han mjauade litegrann på bussen.. På hemresan blir det i alla fall en till katt med. Vi har redan introducerat dom för varann och det gick faktiskt väldigt bra. Inga fräsningar bara lite morrningar från Figaro. Nu funderar
jag på vad jag ska döpa Byron till..
Bobby (h) & Byron (v)
För jag tycker inte om hans nyvarande namn så mycket.. Figaro och Byron.. nej, det passar inte ihop. En bild på Byron.. visst är han söt ändå? Undrar om hans färg heter blåtabby eller blåmaskad? Någon som vet?

På kvällen var det skolavslutning för två av mina syskon så jag följde med dit och kollade.. De sjöng några låtar och syster fick en ros för hon slutade 6:an. Stor tjej!

Imorn ska jag och syster in till stan och kolla runt lite. Jag ska försöka få en ny mobil och leta efter lite annat kul. Om man hittar något... :) Ska fortsätta kolla på film nu. My boss doughter... inte världens bästa kanske, men men.. See you! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

tycker figaro och mozart är fint:)

2008-06-12 @ 12:39:10
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0