Bihåleinflammation

Typiskt. Kände mig ju lite dålig.. och nu vet jag varför. Får käka kåvepenin, dricka hostmedicin och spraya någon specialnässpray. Mina lungor lät tydligen inte heller något vidare och speciellt inte den vänstra. Får se om en vecka hur det är då. Doktorn rekomenderade mig att vara hemma.. men jag vet inte hur det blir med det. Har inte råd att vara hemma, egentligen. Får ju inga pengar när jag är sjuk. Jaja.. nog tjatat om mina sjukdomar. Haha
lär väl ändå skriva mer om det imorn om jag inte har något annat vettigt att skriva.


Idag kom svärfar på besök. :) Vi satt och pratade lite om allt möjligt tills O kom hem. När väl O kom hem var han så trött så svärfar stannade inte så jättelänge..


Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt, surprise!
 Fast jag och O har faktiskt planer på att, när jag blir frisk från detta, att vi ska ut och springa två kvällar i veckan. Jag behöver verkligen röra på mig innan jag rullar fram! Haha.. usch, jag mår illa när jag ser mig själv.
Nu har jag ju skrivit ner det här också så nu måste jag ju börja göra det. Annars håller jag ju inte det jag skrivit.


Förresten, i morse letade jag överallt efter Figaro. Gissa var han var?

image120
Jo, han hade klättrat upp i fönstret och satt längst upp i hörnet. Hängde i klorna. Som om han satt i ett träd. Knasig kisse!

Nu ska jag kolla film. O sitter och tittar på American Pie. Så jag får väl titta på det jag med.
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0