home alone

Jag sitter här och väntar på att tiden ska gå. Lagar mat - kyckling, curryris och sötsur sås. :) Mumma.
Oscar jobber eftermiddag så han har inte slutat än. Men han kommer väl hem snart.. Ska duscha sen och efter det ska jag lägga mig tror jag.
Får nog gå upp när Oscar kommer och fixa pengar till Fia. -till våran Thailandsresa!

Är så trött! Som alltid! haha

:) Figaro är så söt. Nu ligger han i fåtöljen bredvid mig och tittar på mig. Och så kurrar han till högt när jag tittar på honom. Och så gäspar han och kollar i kors. Sötast!

På fredag är jag ledig från jobbet och då kommer mamma, Je och Ki hit. Ska bli så kul!! :D

Snart får jag bilderna från helgen av Fia så då kommer dom upp också. Wohoo!
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0