Jag har lyst med min frånvaro, igen...

Men nu är jag här igen!
Jag har ju haft besök under hela helgen och har inte prioriterat bloggen då...

image103image104
                 F              A               M               I               L                J

På fredagen kom mamma, Je, Ki och Wi. :) Vi gjorde mat - hemgjorda hamburgare och bröd. Sen fikade vi lite och svärmor och hennes sambo kom och hälsade på. Det var kul att de fick träffas, speciellt eftersom jag har pratat så mycket om dom med varann. Eller hur man säger.. :P
Mina syskon fick lite pengar av svärmor och Ki blev helt förvånad och sa: "Gud, vad snäll du är!" Så söt!
Sen blev det dags för mamma och Wi att åka hem. :( Mamma var tvungen att åka hem till sina katter. Men jag hoppas hon kommer ner snart igen!
På kvällen tog jag fram allt godis som svärmor köpt. Första reaktionen var mest =o, alltså ett oj, så mycket godis. Hehe



På lördagen vaknade Je och Ki tidigt! jag gick faktiskt också upp då och så fixade vi frukost, såklart. Efter tjat i hundra år så gick O också upp. Vid lunchtid åkte vi in till stan för att kolla inne i nordstan. De fick ju pengar och ville kolla om de kunde hitta något att handla. Och det gjorde de! Ki trivdes som fisken i vattnet när vi var i leksaksaffären men hade lite svårt att bestämma sig för vad han skulle handla. Det han allra helst ville ha kostade ju alldeles för mycket! Inte ens så jag kunde lägga till lite.. haha
Je ville kolla lite i klädaffärer (och jag också) så vi gick lite där också. Efter ca två minuter sätter sig Ki på huk, suckar högt och säger: "ååååh, nu har vi varit här jättelänge!" haha, otålig liten grabb!
Ki hittade till sist ett legoskepp från Pirates of the Carabean och en annan legogubbe med typ, fantasystil.
Je hittade en tröja och ett par jeans. :)
Dagen blev lång. Vi hann käka på donken också kan jag ju tillägga.. men sen åkte vi hem igen.
Det blev lite film på kvällen, Transformers - Os favoritfilm. Och så tacos.

 Figaro höll sig på sitt favoritställe - i garderoben. Han tyckte kanske det var lite väl mycket ståhej här. Och där inne var det lugnt, varmt och tyst. :)





På söndagen blev det frukost som vanligt, vet inte ens varför jag skriver ner det.. :P men iaf..
Vi gick en liten promenad runt här i våran lilla byhåla.


image118image119

Det var kallt ute så vi skyndade oss hem igen.



På måndagen var det dags för Je och Ki att åka hem. :( Vi hann inte göra så mycket faktiskt. Jag lagade mat - lammstek och potatisgtratäng. Mumma! Tyckte jag. haha..
Sen åkte de hem...
Jag hoppas de också kommer ner snart igen!

Ja, det var en liten sammanfattning om vad som hände i helgen. En härlig helg måste jag säga. Önskar vi kunde träffas oftare!
Nu ska jag kolla klart på Greys anatomy! Förresten, vad dumt att svt1 har lagt barnmorskorna just idag, på just samma tid som Greys! Skulle vilja se på båda ju! Hm...
Jaja, det är som det är! Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0