Lagom irriterad blev jag

idag när jag kom hem kan jag tala om.
I förrgår bad jag honom städa lite hemma innan jobbet, men han visste inte vad han skulle göra så han bad mig skriva en lista på allt.
Sagt och gjort.
Igår glömde jag ringa och väcka honom så han sov till 13.15.. hann inte städa.
Idag ringde jag vid 09 som han sa. Och han svarade.

Där gick jag på jobbet och såg verkligen fram emot att få komma hem för jag trodde jag visste att han skulle städat lite, så kunde jag göra det sista sen. Men såklart har det inte hänt ett skit. Jag blir lagom irriterad faktiskt.
Vafan, han är inte den enda som jobbar och är trött!
Det hjälper för visso inte att sitta och gnälla.. men bättre jag gnäller här än framför honom för då blir det bara värre.
Vad ska jag göra för att få honom att hjälpa till?
Herregud, jag låter som min mamma(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0