Nu har vi gjort stan farlig

image100Hehe, det blev lite shopping som jag sa. Köpte inget vettigt direkt måste jag säga. En tröja, två dukar, puder och lite annat strunt. :P
Tröjan var det ett litet, litet hål i som jag kan laga själv hemma.. men för det fick jag den för halva priset. Tack, sa jag. :)

Vi var inne och preliminärbokade en resa till Thailand för fem personer också!!! :D Jag och Linda har pratat om att åka dit över jul.. och så ville Sofia och Oscar också följa med.. Så tog vi för en person till ifall Oscar vill ha med sig någon vän med.
När jag ringde Linda och berättade den roliga nyheten så blev hon plötsligt osäker.. Det är mycket pengar men det ska ju inte betalas förens i november. Jag hoppas hon väljer att följa med!!
Det ska bli kul imon när jag kommer hem och får berätta för Oscar. :) Hoppas han blir glad! Eller, det blir han. Hoppas jag. haha

Jag och Sofia satt och kollade lite på bilder och videos från dit vi ska, om det blir av, och det var så fint! Vill åka nu på en gång!

Två veckor i Thailand!!!!!! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0