Nya jobbet.

Så nu är man kanslist.
Innan jag började jobba där så visste jag inte ens att det fanns ett jobb som hette så.. så obildad är jag. :P
Men det är jag iaf nu. Jobbar på vårdcentralen och tar emot patienter.. tvättar händerna hur ofta som helst med sprit som steriliserar.. Behövligt.. Säkert kommer jag bli sjuk nu i början.. innan jag är lite imun, eller vad man ska säga. Kanske, kanske inte.
Det är bra arbetskamrater. Alla har varit trevliga än så länge.. (förutom några patienter). Men det är kul när alla är snälla och trevliga. Har hälsat på hur många som helst nu känns det som. Det blir nog lite för mycket för min hjärna för jag minns inte många namn alls. Det blir extra mycket eftersom jag ska lära mig datasystemet och allt annat.. men det är ju så det är när allt är nytt.

För övrigt händer inte så mycket just nu.
Eller imorn ska jag och Oscars mamma in till veterinären och ta bort stygn plus till sjukgymnasten. Det går verkligen framåt för min lilla älskling. Övningarna går bra och han stödjer sig mer och mer på benet för varje dag som går. Så kul att se. Han kanske alltså blir helt återställd trots allt som hänt. Hoppas! Men vi får som sagt se vad veterinären säger imorn. Ska även säga till om vaccinationssprutan imorn.. om han kanske kan få den.

Well, nu ska jag fixa mig något att äta för jag är svinhungrig. Lite sen mat idag..
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0