Storhandlat

image101
Kom hem för en stund sen. Svärmor körde mig för att storhandla. Det blev en hel del handlat kan jag säga.. men det blev inte speciellt dyrt.. vilket var bra! :) då blev Sandra glad.

Svärmor köpte en stoooooor påse godis till mig, Oscar, mamma och mina syskon som kommer i helgen. 1.5 kg tror jag bestämt att det var. Och så köpte hon ett sånt stort påskägg också. Men jag tror inte allt godis får plats där i.
 Jisses. Jag som köpte godis igår också. Till helgen..


Fan, nu skrev jag mycket igen och allt försvann. Nästan. Bara det ovan blev kvar.


Ja, ska väl skriva lite kort om det som försvann..
Att Mamma, Je och Ki får käka godis tills de storknar.
Att Figaro har blivit halvt galen, springer upp och ner, fram och tillbaka.
Att jag ska städa för här ser det ut  som f-n. Jo, ska dra igrång nu innan Grey´s anatomy.

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grey´s Anatomy är så himla bra!

2008-03-20 @ 08:00:19
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0