Vad är fel?

Idag har jag varit hemma från jobbet, igen.

Huvudvärk
Jag gick upp som vanligt när klockan ringde och hoppade in
i duschen. Då kommer svimattackerna. Jag blev tvungen att huka mig ner för att inte falla ihop.
Det är inte första gången detta händer, men oftast brukar det bara vara en eller två gånger. Idag ville det inte sluta. Provade att sänka värmen och duscha kallt men det hjälpte inte heller. Hela huvudet blev varmt på mig allt blir svart framför ögonen.
Varför blir det så här??
Imorn ska jag åka till jobbet iaf. Jobbar ju på en vårdcentral så Oscars mamma ska ta blodtrycket på mig och se ifall det är nåt konstigt där.
Har käkat ipren också för har huvudvärk.

Tog i alla fall en liten promenad ner till affären och köpte färskpressad hallondryck och kattmat. Det blev lite godis också för på fredag kommer ju mamma, Je och Ki. :) Det var extra billigt idag så då passade jag på. Lite lyx ska de ju få nu när de kommer!
Funderar på om vi ska hitta på något speciellt.. Någon som kan ge förslag på vad man kan hitta på med en kille och en tjej som är födda 95 och 98? I Göteborg då såklart.
Liseberg hade varit kul, men det är ju stängt.
Sjöfartsmuséet kanske? men vet inte..

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där som ligger brevid liseberg, där man kan kolla på djur och annat kanske?

2008-03-18 @ 21:38:20
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Michelle

DiscoBowla? :) Theo tyckte det var jättekul..:P

2008-03-18 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0