Biltur i värmen..

Ja, inget blir som det var planerat denna helg..
Planen idag var ju att åka iväg och kolla på O när han spelade match.. Svärmor och hennes sambo kom och vi åkte iväg. Men när vi kommer fram så är det ingen där.. O har fortfarande inte någon mobil så vi kan inte ringa honom heller för att höra vart det är nånstanns. Bra, verkligen..

Vi frågar någon som berättar att de är i Länsmansgården och spelar. Vi åkte på en liten biltur istället... åkte förbi men stannade aldrig. Vi åkte till någon udde och satte oss och åt glass. Det var gott. :D

Idag när jag satt på balkongen såg jag en nyckelpiga. Härligt med lite mögel va? Finns det nåt man kan göra för att få bort mögel? Någon som vet? Och vad ska man göra för att det inte ska komma mer? Det ser så fult ut.. Men nyckelpigan var i alla fall fin!



image155
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Millan

Använd skurvätska och tandborste, det fick Linda bort möglet i badrummet med. :P

2008-05-11 @ 20:46:18
Postat av: Sofia

Det var dej jag menade! Jag vill att du ska va hos mig just nu för jag behöver få prata med någon:(

2008-05-11 @ 22:55:13
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Malin

Jodå, är ledig ungefär en hel helg i månaden. Sen jobbar man tex bara söndag en helg osv. Jag ska nog satsa på att få fast jobb där, tyvärr måste man gå på vikariat i två år innan man får fast på H&M. Men sen när man väl är fast kan man ju ta tjänstledigt för att plugga. Och det är nog tanken i nuläget. Själv då, vad vill du syssla med ?

2008-05-12 @ 08:23:38
Postat av: Sandra

Svar till Malin: Okej, men det lät ju rätt okej ändå.. Vad ska du plugga till sen då?
Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra faktiskt. Tiden går så himla fort så jag har inte hunnit bestämma mig än. Men jobba med barn eller nåt. Typ dagis. :)

2008-05-13 @ 09:15:26
Postat av: Sandra

Svar till Millan:
Haha! Jag ska testa det! Men det är sjukt mycket överallt typ.. på sten. Så hoppas det går bort även om det sitter fast djupt..

2008-05-13 @ 09:16:23
Postat av: Sandra

Svar till Sofia:
Aw, du är jättevälkommen hit om du vill! Och jag kan ju komma upp till dig någon helg igen, snart. :) Sen får du ringa mig om du vill också, när du vill :)

2008-05-13 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0