Gardinfrossa!

Jag känner bara blä till mina gardiner som jag har i vardagsrummet just nu. Dom är så små och tråkiga, man märker dom inte liksom.
Igår och idag har jag suttit och kikat runt lite. Frågade mamma efter lite tips. Ska lägga upp mina favoriter här så får ni kika om ni vill. Vad blir bäst tror ni? :) Har två fönster i vardagsrummet. Ett stooort, avlångt och ett "normalstort". Lite tips på det stora fönstret skulle vara trevligt. :)

 
image164image165

Grönt i olika nyanser?  ellos.se Vitt med rosa blommor, somrigt!

image166image167

Är väldigt inne på rosa. De här två tillsammans? ellos.se


image168image169
Eller de här? Samma färg men lite mer livliga. Också från ellos.se


image170image171
De här är ifrån textilboden.se och är helt underbara, faktiskt. Eller?



image172
Tycker om fransar. Hur ska man få ihop det utan att det ska bli fult?
Från textilonnet.se 

Snälla nu, ge mig idéer och åsikter! :) I promise, I will answer.

Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Hej systerdotter...trådgardinerna e fina..Martin har såna svarta på sitt rum..det e stilrent o snyggt...hoppas att allt är väl med dig och att Du kommer snart så att vi kan fira dig i efterskott...

Kramar i massor från moster o kusinerna

2008-05-22 @ 21:17:33
Postat av: Sandra

Svar till Sari:
Ja, men man kanske ska ha nåt mer än bara trådarna? Kanske nåt framför? Jag vet inte..
Ja! Jag kommer hem om två helger. Alltså inte denna helg men helgen efter. Jag och O ska få hjälp av pappa och hitta en bil! Så vi kanske kan ses då! Kramar!

2008-05-23 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0