Härlig dag!

image176Varmt väder. Jag är fortfarande glad. :)
Har suttit på balkongen hela förmiddagen och njutit av solen. Nu har jag precis duschat och ska snart fixa mig för sen ska jag och ♥ gå ner och handla mat. Sen ska vi åka in till stan och gå runt lite för att sen kolla på bio."What Happens In Vegas". Tror kanske det inte är världens bästa film. Men hoppas ändå på lite skratt. :)
O bokade när jag satt på balkongen. Sen kom han ut till mig och sa att vi skulle på bio i kväll. :) Sånt tycker jag om!

Hoppas jag hinner hem innan Charlotte sjunger i kväll bara!! För det är väl i kväll? Eller är det nästa helg? Äh.. :P

Nu ska jag göra mig snygg. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: S

Hej! Vad ska du hitta på ikväll då??
Kolla på ESC kanske?? hihi ;)

//S

2008-05-24 @ 15:41:24
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: anneli

Perrelli sjunger ikväll ja ;)
Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst :)

2008-05-24 @ 15:41:35
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: Michelle

Va mysigt!
Haha.. Ni kommer ha så otroligt roligt därborta!
Passa på att njuta!

Sandra jag behöver hjälp med bloggen! Den behöver bli sommarfräsch! :D

2008-05-24 @ 17:01:36
Postat av: Sandra

Svar till Michelle:
Ja, vi ska njuta 100%! Vi ska slappa och dricka och bara vara. :D Jag längtar som en tok!!!

Hehe, jag också! Jag håller på att fixa en header just nu.. fast har börjat om så många gånger nu så jag kommer ingenstanns.
Jag brhöver också hjälp!! :P

2008-05-26 @ 08:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0