Hultsfred vs. Tallinkryssning.


image146 Jag, O, L, Ni, Ke, Se och nån mer planerade att åka till Tyskland i sommar och gå på festival. Vi var så taggade allihopa. Vi beställde biljetter och allt. Men, tydligen har vi gjort något fel när vi gjorde beställningen för våra biljetter har inte kommin än. Och vi beställde för en evighet sen.. och nu är det slutsålt.
Dumma sida, att det bara stog på tyska.. jag menar.. det finns ju ett annat språk också som heter engelska!! fan.

O och hans kompisar ska tydligen åka till Hultsfred istället. Jag skulle vilja åka dit med för Håkan kommer dit!! :D
Men jag vill inte åka ensam med Os kompisar, för då kommer vi bråka konstant.. Och Os kompisar står ju såklart på Os sida.. så, då är det bättre om jag inte följer med.
L kan inte åka med till Hultan för hon inte fått ledigt då. Men, jag och L ska leta efter någon billig sista minutenresa istället! :D Wohooo! Blir väl något B-ställe.. kanske blir det en ålands/tallinkryssning. haha..
Vi ska röja.

O blev lite frågande när jag sa att vi planerade det. Och hans första reaktion var: "Då håller du dig i skinnet! Tänk på att du har pojkvän!"
Jag vet. Jag gör inget dumt. Tråkigt att han säger så..
Han tyckte det var värre att åka utomlands än att åka på festival. Jaja.. vi ska hitta på nåt ändå! I won't let him stop me! ;) Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okejokej. Låt inte blygheten stoppa dig :P
Vart jobbar du då ?

2008-05-09 @ 21:31:25
Postat av: Sandra

Nej jag försöker.. men det är inte lätt.. :P
Jobbar på en vårdcentral just nu. Som kanslist. Det är ju bra med pengar i alla fall. haha. Vad gör du för nåt nu för tiden då?

2008-05-10 @ 14:24:58
URL: http://sanondra.blogg.se
Postat av: L

mn hörrudu, de fanns en engeslk flagga på sidan som man kunde tryckt på, då hade all stått på engelska. Men nu har jag faktiskt kommit på att ska man göra nån så måste man fixa de själv, för killar e inte så smarta :P

2008-05-10 @ 18:13:46
Postat av: Sandra

Svar till L. Det fanns väl inte allsde en engelsk flik? haha.. den såg inte ens jag i så fall..

2008-05-11 @ 08:39:11
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0