Hur resonerar du?

Hoho, det blir bara halv dag för mig att jobba idag. Så går till lunch och äter ute. Inte det roligaste att äta ensam men ändå. :P
Sen ska jag vara effektiv hela dagen och utföra många ärenden eller vad man ska säga. Har en del saker till jag ska hinna med nu också. Försöka hinna handla lite till resan.

Arbetskamrater: "Men Herregud, ska du verkligen jobba idag? Är du bra redan?"
Jag: "Det är bara allergi. Jag kan ju inte vara hemma idag. Jag menar, orkar jag inte jobba så orkar jag inte åka. Jag kan ju inte vara hemma och bara vara för att sen åka bort"
Arbetskamrater: "Johodå! Vara hemma så att man är bra när man åker, det kan man visst!"

Vi resonerar kanske olika.. hur resonerar du?

Kommentarer
Postat av: Michelle...

Haha..:) Imorn åker du!!!!

2008-05-30 @ 15:37:14
Postat av: Sandra

Svar till Michelle:

Yeeees!! Taggad är jag!

2008-05-30 @ 19:41:03
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0