Jordnötssås eller bara vinden?

Idag gick jag till en restaurang och köpte mat. - Kycklingfilé, ris och jordnötssås. Mumma tänkte jag och käkade upp allting.
En stund senare börjar det klia. I hela ansiktet! Dock inte i halsen. Jag hade väl ändå tur i oturen att jag var på en vårdcentral och bara någon minut från clarityn.

Konstigt, jag som aldrig reagerat på det förut.. Kanske var det någon lukt som flög in genom fönstret som stog öppet? Jag är ju inte direkt allergiskt mot nåt sånt i övrigt. Har ju inte ens pollen. Men men... får väl kanske undvika jordnötter i fortsättningen. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo har haft körkort ett tag.. Har ingen egen bil, men min pojkvän har firmabil så hans "privata" bil har jag nu. Själv , körkort & bil ?

2008-05-16 @ 19:38:19
Postat av: Sofia

Konstigt?

2008-05-16 @ 19:53:19
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar till Sofia:
Ja, jag har aldrig märkt av nåt sånt förut.. Så det är himla konstigt faktiskt..

2008-05-16 @ 23:09:15
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Jag har körkort men ingen bil. Men vi håller på att leta efter en bra bil. Någon är ju bra att ha för annars blir man så strandad här..Bohus är ju inte direkt någon höjdarort. :P

2008-05-16 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0