Lyx

image177Jag har lyxat till det för mig själv rätt mycket på senaste. Det gör en lite gladare. En sak som gör mig glad är denna goda dryck. Mumma säger jag bara. :) Haha, det där lät som billig reklam. :P
Men ärligt, har ni smakat den?

Jag har en blåsa på tungen. :( Längst in på sidan. Ont gör det. Och svårt att äta är det också. (Ta fram papper och penna och notera!)

Glasögonprovningen idag gick för övrigt bra. Jag hittade ett par som jag trivdes bra i. Skulle, om jag hade tur få dom redan på fredag. = +++++
Det kommer nog dröja innan jag vänjer mig själv med att se mig i glasögon. Men det kommer väl.

Nu vill min kära sambo sitta vid datorn säger han. Så då får han väl göra det. Men han ska väl kolla klart fotbollen först. Kanske. :) Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det är väl mkt när första barnet kommer. Men det är bra annars med honom eller? Jobbar han kvar på Mcdonalds?

2008-05-26 @ 21:26:42
Postat av: Anonym

Jag har en blåsa på tugspetsen, det gör as ont.

2008-05-26 @ 21:55:16
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Jo, det var väl bra med honom sist jag pratade med honom iaf. Hehe, ja det gör han. :P Men han klättrar väl uppåt ändå. Han hade väl blivit någon sorts chef.. eller vad han sa.

2008-05-27 @ 16:29:37
Postat av: Malin

Okejokej. Tänk vad tiden går fort egentligen. Kommer ihåg att du var skitsur på mig. Och nu bor du i Ale liksom. Haha, världen är liten :).

2008-05-27 @ 19:35:52
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Ja verkligen! Haha, jag var rätt piss på dig ja. Men du var inte så snäll mot mig då faktiskt. jag vet inte om jag kanske var rätt elak jag med. Vi var kanske dumma båda två. :P
Och jag blev så arg på Fredric också, och allt han sa att vi två fick lösa det själva. Men allt handlade ju i grund och botten om honom :P

2008-05-27 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0