Morrn!

Idag är jag trött. Jättetrött! Igår blev det en rätt hektisk dag faktiskt. Kul med mycket att göra!

Jag och O började dagen med att åka in till stan. Tog en tur genom femman, skulle egentligen kollat lite efter lite sommarkläder men O var hungrig så han hade bråttom till mat!
Efter mat gick vi mot Liseberg. Jättehärligt! O är så rädd så han vågar ju inte åka några karuseller.. så vi gick bara runt och kollade och njöt av värmen. Vi spelade lite på såna där spelgrejer men vi vann inget. haha.. men vi hade jättetrevligt ändå! Önskar vi kunde göra sånt här liiiite oftare.
I alla fall, efter Liseberg så gick vi till SF för att kolla bio. :) Vi såg ironman. Det är väl inte direkt någon Sandrafilm.. men helt okej ändå. Det måste den ju varit med tanke på att jag inte somnade under den! Haha..
Sen gick vi hem. Det var så kallt ute. Jag hade ju "bara" på mig korta jeans, linne och en annan tröja över. Det var ju sommar ute på dagen!!

Jaja. Nu händer inget vettigt alls faktiskt. Ska snart gå på rast.. Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0