Pust

Kommer precis upp från tvättstugan. Varmt som fan är det!
Både ute och inne. Framförallt inne i torkrummet. Det var en lättnad att komma ut i solen! :P

Nu är i alla fall Linda här. Och jag har hunnit med nästan allt.
Har hämtat glasögonen. Sitter i dom nu.
Har köpt mina smågrejor.
Har köpt skor.
Har handlat mat till i kväll.
Har hunnit hem emellan för att börja tvättningen, åkt in och mött Linda och sen springit ner i tvättstugen igen för att hinna med tvätten. Trots allt kommer jag inte hinna torka all tvätt eftersom de stänger av allt precis klockan åtta. Dumt tycker jag.
Får låta det hänga kvar över natten så får jag vara uppe med tuppen och hämta det innan den första personen tvättar.

Jag är expert på att analysera en sak, alldeles för mycket. :P

Nu ska jag dricka min brämhultsjuice och koppla av lite. Sen blir det tvättis igen. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle...

Skicka mms på dig i glajjoR!

:)

2008-05-30 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0