1:a Advent



Jag har ju faktiskt pyntat lite i alla fall...
Två stakar är uppe, en stjärna och en tomte. Men det blir mer så småningom.. Imorn kanske...
Tomten är förresten en present från Oscars lossas farmor och farfar. Himla gulligt av dom! :)

Som ni märker så sover jag inte än. Kunde ju inte lägga mig med så blött hår. Passade på att lägga in kort till datorn från kameran... så nu har jag massa nya kort! :D Kommer upp på min bdb inom kort. (fattar ni, "kort", inom "kort")

Okej, det var inget kul, jag erkänner.

Skriver en liten påminnelse till mig själv att inte glömma att ringa och boka bussresa till Stockholm! Glöm ej!!!
Och måste också ringa Agria och fråga varför det står att jag har en katt som heter "Zero". För det stämmer ju inte.
Och så måste jag ringa hotell & restaurangfacket med..... har jag fortfarande inte gjort!

F
år väl bli en sån "ring-dag" imorn.

Nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du hitta på i sthlm?

2008-12-01 @ 08:28:47
Postat av: Sandra

:) Vem undrar?

2008-12-01 @ 17:25:17
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0