Flitiga Sandra.

Ja, ibland så. :)

Idag har jag tvättat. Pluspoäng till mig.
Idag har jag sorterat papper in i min lilla "portfölj". (Det kanske var igår förresten) (Maaaaassa papper)
Idag har jag städat massor. Pluspoäng till mig.
Idag har jag dammsugit. Pluspoäng till mig.

Dessutom har jag lagat en trasig kattleksak, bärt ner massa grejs i källaren och pysslat lite med våra nya partyliteljusstakar. :)

Idag har O diskat och lagat mat. Pluspoäng till honom.

Undrar om jag ska ta och jobba imorn? Är rädd att jag ska gå tillbaka för tidigt så jag blir sjukare på nytt igen... För jag hostar ju fortfarande. Och är fortfarande väldigt förkyld. Får ringa svärmor och rådgöra. :)

Nu blir det kvällsmat för mig och bejbi. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0