Lön

Då kom den äntligen! Eller, ja, okej, den kom igår. :P
Härligt måste jag säga. Men får inte spendera dom nu, måste spara!!!

Jag har förresten varit dålig på att  blogga nu på senaste.. och jag får försvara mig med att jag varit sjukt trött. Jag har knappt hunnit hem från jobbet innan jag somnat. Förstår inte hur jag kan vara så trött.

Jag var på en föreläsning idag på jobbet. Vi fick åka iväg.. Lite förebyggande för oss som säkert kommer få svara på hundra frågor sen angående det här med nya "vårdvalet". Ska bli intressant att se hur det blir måste jag säga. Men jag hinner nog sluta jobba där innan det sätter igång på riktigt. :/
Nu är jag inte så himla trött för jag slumrade till en stund på föreläsningen. Fan vad segt det blev ett tag där. Jag vaknade till och tittade runt omkring och det var fler än jag som inte lyckades hålla sig vaken. Haha..

Nej, jag fryser jättemycket nu så ska sätta på lite musik och sätta igång att plocka upp lite här hemma.. så att jag sen kan plocka fram adventsstakarna. :)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0