Betalt och klart.

Jag jobbade ju idag.. Gud vad trött i huvudet jag är nu.. märks att man varit borta ett tag.

Slutade lite tidigare så möttes jag och O utanför banken. Vi hade med oss alla våra småpengar, mynt enbart, som vi växlade in. 2000 nånting kronor blev det. Inte illa pinkat för lite "skrot".

Sist jag räknade så var vi dock uppe i lite över 3000.. men gissar på att Mr. O norpat lite i våran lilla bössa.. Jag med iofs.. :P
Sen fixade jag så jag hade pengar till Thailandsresan som skulle vara betald på lördag. Så nu är det fixat! Känns så himla härligt att inte behöva tänka på det mer, utan nu är det klart!
Bara fickpengar kvar....

Och så måste jag ju få ihop lite mer pengar om jag ska ha råd att följa med på kryssning till Tallin, med Linda. Jag vill med!!
Men det löser sig! :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0