Så trött.

Fick jobba kvällen idag. Fy! Jag som inte skulle ha det egentligen.. men så är det massa sjuka nu. Så då får man rycka in. Jag och svärmor var det som jobbade.. så fick skjuts hem med, superbra!
Vi stannade på vägen så jag fick köpa kattsand och sen hämta ut ett paket. Hihi, Tradera är min drog. Men nu får jag inte köpa mer därifrån! Måste spara pengarna jag har nu..

Ska kolla på Greys Anatomy nu. :D Sen blir det att sova... Kanske duscha innan. Annars gör jag det imorn bitti.. får se. Är ju inte ett dödsviktigt beslut direkt. Haha..

Imorn måste jag och O städa i alla fall! För på fredag kommer min bror hit och då måste det ju vara fint här hemma.

Nej, nu har det börjat! See you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0