Söndag.

Jag mår inte mycket bättre idag än igår måste jag säga. Ska inte jobba imorn.

Idag har jag gjort ungefär lika mycket som igår. Var nere till tvättstugan i hopp om att det mot all förmodan skulle finnas en liten tvättid till mig men icke sa nicke. Första lediga var på tisdag.. så bokade den ifall jag är sjuk då fortfarande, så jag/vi får lite tvättat.
Sen har jag faktiskt sorterat i våran byrå. Eller ja, i alla fall alla våra papper som låg där i.
Och sen har jag lagat mat. Det blev pasta med ost- och skinksås.
Hm.. ja, sen har jag spenderat en ganska stor del av dagen framför datorn. Mest framför Tradera. Har bjudit på en hel del nu och har även vunnit lite saker. :) Superkul.
Nu väntar jag bara på att få hem grejerna.

Os mamma ringde för en liten stund sen. Hon var hos hennes svärföräldrar som bor här i närheten. Det är ju fars dag idag och det hade blivit smörgåstårta över.. Så O sprang iväg för att hämta lite. :) Blir gott!

Nu ska vi kolla på Erik och Mackan.  Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0