Myspys

Mhm, fredag kväll.. och vi vet ju alla vad det betyder, eller hur?

Nej, är själv hemma. Eller ja, katterna är ju hemma med. Får ju inte glömma dom. Jag har  spenderat kvällen hittills med att glo på tv. Det känns som att det bara är repriser i kväll.. Jag har ju redan sett allt! Haha, mkt liv jag har.

Har kollat på idol med.. och det är ju såklart inte repris. Himla kul med abba-låtar måste jag säga. Och jag tyckte så himla synd om honom.. jag vet inte vad han heter... men han den unga som dom sa var i målbrottet. Det var verkligen inte bra på slutet. Men han är ju verkligen en riktig charmknutte så jag tror ändå inte att han åker ut.
Jaja, nog om idol.

Vardagsrumsbordet är fullt med ljus. Tio stycken allt som allt. Tänkte att det fick räcka.. hög mysfaktor här hemma just nu. Tråkigt att vara själv hemma nu bara... :/ Mhm... nej, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0