Coldplay - Lovers in Japan - Reign of love

Föregående inlägg var kanske inte så positivt. Jag ville mest få fram att jag har huvudvärk... Ja, för att göra mig lite glad igen så ska jag först duscha och sen lägga mig och lyssna på lite musik. Lyssna på Coldplay. Denna låten som jag  lägger upp här nu är för tillfället min nya favoritlåt. Jag bara älskar den! Får gåshud tusen gånger om. Visst är den bra? :)


Förresten, om någon har en biljett eller två att sälja till Coldplays konsert i Stockholm så köper jag på en gång! Ååååh vad dum jag var som inte köpte på en gång när de kom ut! Ja, korkat gjort av mig.
Nä men nu ska jag duscha. Kanske äta något först också, för kom på nu att jag inte ätit sen lunch.. hm.. 12.30. Är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Michelle

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17875775.htm?ca=8s



Titta där! sen finns det massa biljetter till coldplay på blocket..:) du kommer nog dit vännen!

Kraaam!

2008-09-02 @ 21:41:51
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Jo, klart VI ska komma ner någon gång snart..

Tyvärr har M super mycket i skolan i veckorna och jag jobbar alla helger i sept.. :/ så jag funderade på att komma ner någon vardag efter löning..:) Men ska kolla om jag kan få sista helgen i sept ledig..

så kanske vi kan komma då..

Varfö rär du aldrig inne på msn? you fool!

2008-09-02 @ 21:53:46
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0