Hos papi

Nu är jag hemma hos papi, som sagt. Är supertrött och somnade på soffan förut när vi satt och kollade på tv. Jag åkte hemifrån tidigt imorse. Bussen skulle gå 06.48 eller nåt men åkte ifrån mig trots att jag var i tid och jag sprang efter den! Blev helt upprörd.. belv tvungen att ringa svärmor och fråga henne om hon kunde köra mig.. vilket hon gjorde. Tur, annars hade jag missat tåget. Dumt att bussarna bara går en gång i timmen på morgonen, helger.

Nu är jag i alla fall här. Åkte först till mutter. Träffade två av mina bröder.
Kim frågade mig: När åker du hem?
Haha, han ville alltså stanna tills jag skulle åka.. Så söt är han. Men man kan ju tolka det han sa lite tokigt.
Träffade dessutom Linda en snabbis.. Hon ska ut i kväll och undrade om jag skulle med men jag tackade nej med tanke på att jag fortfarande inte känner mig helt frisk. Har fortfarande feber.
Anyway, mamma lagade supergod mat till oss två. Stekt strömmingfilé, mammas fisksås, potatis, sallad och wokgrönsaker. Mumma var det verkligen! Tog kort på maten.. Lägger upp den i det här inlägget sen när jag kommer hem igen.
Nu kommer pappa snart hem igen. Han är och köper pizza. Mums. :) Puss hej! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej det har jag inte så jag tror nog att det bara blir vi om jag får gissa. Tror ju inte de vill åka utomlands igen om de är borta nu?

2008-09-27 @ 22:47:05
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej det har jag inte så jag tror nog att det bara blir vi om jag får gissa. Tror ju inte de vill åka utomlands igen om de är borta nu?

2008-09-27 @ 22:47:40
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: mum

haha....stekt makrill filé var det ju faktiskt och inte strömming! kram :-)

2008-10-02 @ 02:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0