Kväll i Skövde.

Nu är jag alltså hos Fia, eller har varit här i några timmar nu i och för sig... men ändå.
Vi kom hem för en liten stund sen efter att ha varit på stan. Först gick vi för att fixa resan. Men det fanns inte så mkt som kunde ändras där. Det tjänades inget på. Alternativet var i så fall om vi avbokade helt och sen fixade helt ny resa någon annanstanns. Om vi hittar något bättre. Ja, vi får se hur det blir.

Anyway... efter det gick vi ut på stan igen. Vi var hungriga så vi gick till en asiatisk restaurang och åt. Gott som bara den var det. Dock tappade jag matlusten totalt när jag såg att bajssträngen var kvar i mina tigerräkor. Nä, usch, då mådde jag illa. Brukar man inte plocka bort dom? Eller är det bara på kräftor man gör det? Jag brukar alltid ta bort på allt, till och med småräkor.
Men allt annat var som sagt gott. Och ett glas cider till det med, kanon!

Efter ca tre timmar på restaurangen gick vi en liten sväng runt i stan för att sen gå till bion. Vi såg Mamma Mia! Jag tyckte om den jättemycket faktiskt. Jag blir så himla glad av musiken... men kunde ibland känna att det blev lite väl klyschigt och överdrivet. Men bra ändå på något sätt. Det var nog mest på grund av musiken. Att jag kände igen den. Hade det varit någon annan musik som hade gjort samma sak med så hade det säkerligen inte alls varit lika bra. Fattar ni? :)

Nu är vi tillbaka i Sofias lägenhet och vi ska bädda och sen kanske kolla lite tv. Vi ska försöka inte prata hela natten. :P Haha, det är så sällan jag har någon att prata med såhär så stackars Fia, jag snackar nästan sönder henne! Nä, nu ska jag hjälpa henne att bädda. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0