Mina kissar.

Sitter och tittar på kort. Hittade dessa två på Figaro och Byron. Och så var jag ju tvungen att ladda upp en bild på Baileys också...


Figaro


Byron
Visst är dom söta?

Figaro och Byron har race här hemma varje morgon. Men på kvällen så här som vid denna tid så ligger dom och sover. De är nattdjur. Är vakna när vi vill sova. Sötkissar. :) Jag försöker hinna ta kort på dom men varje gång när jag får fram den så slutar dom busa.
Jag har massor av bilder på Baileys också, ändå så känns det som att jag har för få. Hade gärna tagit några fler. Min kisse, han var som min lilla bebis. Saknar honom grymt mycket. Och nej, han var inte "bara" en katt.


Baileys (Han ligger ner, står alltså inte upp. Så himla söt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0