Så trött!

Veckan har gått fort som bara den tycker jag.. hela tiden har tiden bara rusat fram.. till idag. Usch vad sakta klockan har gått idag! Okej, förmiddagen gick väl sådär som vanligt. Men sen efter lunch så var det hemskt. Min hjärna var nog på siesta eller något för hur som helst så var den inte med mig. Nej, det har varit mycket idag. Så himla trött eftersom jag jobbade kväll igår och somnade jättesent. Plus att jag vaknade flera gånger under natten. Jaja.. Nu är det bara imorn kvar sen får jag sova så länge jag vill!

I kväll spelar Os bror på ett ställe inne i Göteborg. Vi får se om vi orkar gå och kolla för vi båda är supertrötta. Det blir kanske bara att lägga sig tidigt istället. Vi får se. Haha, det kommer 80-90 åringar till jobbet som är piggare än vad jag är! Sick.

Okej, nu ska jag göra annat. See you!



Bjuder på denna bild idag med, eftersom det var så längesen jag hade med en bild över huvud taget. Visst är den söt? Jag och min syster. Jag i mammas superheta 80-talsglasögon. ;) Perfekt styrka i dom. Haha..

Miss you syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0