Tisdag.

Hehe, intressant dag idag.

Jag började jätteglad. Lite sådär ovanligt glad. Så att jag log åt varenda patient hela morgonen ändå fram till klockan 08.55.
Då kom det en tjej som måste ha haft en riktigt jobbig morgon.. eller vecka, kanske år. Jag vet inte. Hon var extremt otrevlig så jag sa åt henne att jag tyckte att hon hade "Väldigt taskig attityd mot mig." och att jag tyckte "Du borde lugna ner dig lite" Då bröt helvetet loss. Och då hade jag taskig attityd. Och då var det mitt fel.. ja, vad var det egentligen som var mitt fel? Att hon inte fick gå före i kön? Att hon kom in i tid till doktorn (?), för det gjorde hon. Jag gick därifrån, jag ville inte prata med henne. En sekreterare tog över. Hon tänkte stänga luckan för hon tänkte inte heller ta det men hade hon gjort det så tänkte hon att hon kanske skulle slå sönder den.

Men ärligt, vad är problemet egentligen? Är det menat att vi bara ska svälja det dom säger och sen bara "jobba vidare"? Det är inte okej att bete sig så!
så här i efterhand måste jag skratta åt det för det är så löjligt.

Jaja.
På eftermiddagen hade jag massage. Gud så skönt det var!! Jag svävade på moln flera timmar efteråt. :) Det gör undervärk på min rygg och speciellt min svank som jag haft ont i i flera år nu.

Ja, that's it for now. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0