Centralen

Ojoj, vilken dag det blev igår. Dansade hejvilt på dansgolvet.. även om det känns lite konstigt att dansa i lilla Hallsberg där alla känner alla. Har lite svårt att släppa loss då..
Anyway.. Vi hade kul. Eller jag i alla fall.. men jag kan ju inte svara för de andra.

Ja, det stängde vid två och då gick alla ut. Någon tog mig på rumpan då med!
 Världens drama utanför. Sällan Hallsberg.


Lindas bror ringer och säger nåt i stil med: "Du, jag har en Nisse här som vill veta vem din blonda kompis är". Haha, jag höll på att dö.. för det visar sig att det är en kille som är lika gammal som min lillebror.. xd
Ja, jag tyckte det var lite kul i alla fall..

Idag är jag lite skakisbakis faktiskt.. jag är inte van att vara ute så mycket! :P Men nu ska jag göra nåt annat. Kanske sätta mig på balkongen och sola lite. :) Kram o puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0