Ishallen

Hej på er!

=) idag ska jag dricka lite alkohol och dansa. Jag håller på att värma upp nu med ett glas vitt och Mando Diao. Glad glad glad.

Haha, lite B kanske att gå ut i Hallsberg men det ger jag sjutton i idag. Det är ishallen vi ska till. Förköp och allt! Där borta sen blir det dansband och bugg... haha, buggkurserna jag gick på när jag var lite lönar sig nu. ;P Ska dit med Linda och Ida. Och sen ska mamma och hennes kompisar med.. och kanske min pappa. Och sen Lindas mamma.. vet inte vilka mer som ska ut.
Undrar vad medelåldern är. ;) Nej, men jag ska faktiskt ha kul idag! Skita i allt!!!

Puss och kram! ♥ kanske uppdaterar senare.. men får se. annars blir det imorn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha nu en riktigt trevlig kväll Sandra!



Kram från moster som redan saknar dina småsyskon

2009-04-09 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0