Kassakort & annat

Idag fick jag hem mina kassakort från **kassan.

Jag var ändå på arbetsförmedlingen min första arbetslösa dag (1:a april) men fick inte hem korten förens idag. En hel månad senare.

Jag ringde dom faktiskt i förrgår och frågade varför de inte kommit än och tjejen som svarade sa att det var för att de hade fel adress på mig.
Okej.
Men då tycker jag det är konstigt att jag fått hit räkningarna - från samma bolag.
Eller?

Nu är de i alla fall här.. och nu får jag skicka in dom här, redovisa. Dom kommer ju in toksent men det tycker jag inte dom kan komma säga är mitt fel!

Hur som haver.


Jag blekte min utväxt igår. Köpte den billigaste färgen de hade... och resultatet då? Jovars.. det ser helt okej ut! (om jag får säga det själv)
Annars har det inte hänt så mycket här. Idag ska jag i alla fall ut och dricka lite alkoholhaltiga drycker. Antagligen på Kåren. Vi får se.
Tänkte eventuellt åka (läs gå) en sväng till Michelle.. om hon orkar med mig idag. ;P Väntar fortfarande på svar. Nu är det frukost/lunchtime!
Puss & kram, hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0