Nattprat, meningslösa rader.

Jag har hicka. Varför får man det egentligen? Det är ju bara jobbigt! Och så hickar man inte på jättelänge och tänker att nu är det nog fritt fram att svälja eller nåt.. och vips, du hickar igen!

Nog om hicka.

Jag har packat ner nästan allt nu. Ska skriva klart här tänkte jag men sen måste jag faktiskt plocka ner datorn och även packa det sista. Men det är inte mycket kvar.

Måste hur som helst lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp ovanligt tidigt imorn då pappa kommer och vi ska hämta släpkärran. (Kände att det blev en väldigt lång och väldigt felformulerad mening.. men orkar inte ändra.)

Inte för att jag är speciellt bra på att formulera mig i vanliga fall heller men ändå. :)

Nåväl, jag har som vanligt inget vettigt att skriva men lyckas ändå knåpa ihop x antal totalt meningslösa rader.. haha.. Sån är jag. Svammel är jag bra på...Ni ska bara veta vad som försigår inuti mitt huvud. xD

IMORN FLYTTAR JAG!!! :D

Nej, allvarligt.. ska gå ner och dricka ett glas kallt vatten och sen blir det att ordna med allt jag skrev ovan. Återkommer imorgon förhoppningsvis. (Internet i lägenheten redan nu) Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sari

Guud va spännande!! Säg till när vi ska komma på födelsedags kalas ;O)



KRAMAR FRÅN MOSTER O KUSINER

2009-04-16 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0