Oa oare, jag är Örebroare!

Yeeeehoo! ;) Glad glad glad =)

Haha, jag vet att jag tjatar ut det.. men jag är faktiskt glad. Vi har åkt fram och tillbaka nu..
Hallsberg - Åsbro
Åsbro - Örebro
Örebro - Hallsberg
Hallsberg - Örebro.


Tack så hemskt mycket pappa och Göran som har ställt upp för mig nu. Är otroligt tackasam! Och tack till Linda som Göran hämtade sista vändan till Örebro och som hjälpte mig in med lite av mina kläder in i garderoben, diskade lite och i tankarna började sätta in sladdarna till datorn.
Och slutligen, tack Michelle som också kom förbi en stund och hjälpe mig sätta upp gardiner och fixade det Linda skulle göra - datorn ;)

Så nu kan jag blogga. Och vara inne på MSN.. inte för att jag pratar med speciellt många där.. men ändå. :)

Här ser det ut nu kan jag ju tala om. Haha! Helt sjukt vad mycket saker jag har!!!! Vart ska jag lägga allt??? Jag har inga hyllor här och det gör ju mitt problem lite större.
Hemtelefonen är fixad så det är bara att ringa mig nu :) Haha! ;)
Jag har ingen soffa än heller.. vilket på ett sätt är rätt bra, för då kan jag inte slänga mig i den och "glömma" bort allt annat som behöver göras här. Men min rygg värker nu. Skulle verkligen behöva knådas lite där bak.. på ryggen alltså. Men    ska    ta    ett     ryck   och   diska    klart    allt    porslin.   Vilket är en hel del!
Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

Du får ta och lägga upp lite bilder (:

2009-04-16 @ 22:49:17
Postat av: Sandra

Svar till Millis: Ja, jag tänkte knäppa lite bilder.. men först måste jag hitta kameran :)

2009-04-17 @ 00:10:29
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0