Örebro

Ja, nu ska jag tala om vad det är för "hemligt" jag gjort i stan idag.

Jo...

jag var och kollade på en lägenhet!
Bara några hundra meter från centralstationen. På väster. Perfekt! En etta på 48 m2.

Alltså en ganska stor etta. Michelle följde med. Och mamma, P-A och W. Eftersom jag inte har någon fast inkomst just nu så måste jag ha en borgensman.

Och gissa vad?

Det har jag! Det är det jag får tacka farmor för. Tack tack tack, farmor!

Jag får hyra den i andrahand nu i ett år och efter det antagligen ta över förstahandskontraktet.

Jag är verkligen så otroligt himla superduperjätteglad över detta så ni anar inte! Snabb inflyttning blir det också. Hon flyttar redan denna veckan men så ska hon städa och lite sånt.. så om jag vill kunde jag få flytta in redan den 15 april, annars blir det den 1:a maj.

Så nu vet ni! Inflyttningsfest blir alltså snart. Kanske inflyttningsfest och prinsesskalas* i ett?! För jag fyller ju snart :)

*Prinsesskalas var det ja. Funderar på att ha det eller om jag ska ha ett turtleskalas. Får helt enkelt se. ;P

Innan jag åkte in och kollade lägenheten så var jag faktiskt iväg till arbetsförmedlingen. Det gick bra.. men fick inte hjälp med att kolla på något jobb idag. Ska träffa en sån "coach" den 22:a (!) det är ju en evighet tills dess! Tills dess ska jag i alla fall leta reda på alla papper på alla anställningar och allt sånt jag haft.. och det kan ju ta sin lilla tid med tanke på att alla mina saker ligger nerpackade i kartonger som inte är märkta. Så det blir att leta.

Nej, gott folk, ska ta och avrunda nu. Så himla trött! (som vanligt) Natti i förskott till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0